جانشین انتظامی البرز از کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان و دستگیری یک نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرزگفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز است.

جانشین انتظامی البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی ایرانشهر-رودبار اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو متهم شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت ماموران قرار گرفت.

 سردار حسینی گفت: در ادامه با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که درنهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح ۷ گلوله به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

اوبا اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیس، افزود: در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر، ۱۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین انتظامی  البرز گفت: پلیس با تلاش‌های شبانه روزی خود احساس امنیت را در ابعاد مختلف به مردم هدیه می‌دهد.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.