سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل تامین برق شهرک صنعتی بستان آباد

معاون عمرانی فرماندار بستان آباد گفت: مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ این شهرستان حل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، واحدی معاون عمرانی فرماندار بستان آباد که به همراه مدیران ادارات برق و آب و فاضلاب و راهداری از شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد بازدید می کرد گفت: عملیات احداث شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد از سال ۸۷ آغاز شده، ولی به دلیل مشکلات زیرساختی ازجمله برق و آب و راه دسترسی، پیشرفت چندانی نداشته است.

او با اشاره به اینکه میزان برق مورد نیاز شهرک حدود ۱۷ مگابایت است گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته، مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ حل شد و به زودی عملیات انتقال برق اجرایی می‌شود.

معاون فرماندار گفت: با حل مشکل برق شهرک تعداد واحد‌های فعال به ۲۳ واحد افزایش یافته و برای بیش از یک هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

واحدی همچنین میزان آب مورد نیاز شهرک را هم ۱۶ لیتر در ثانیه عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم در جهت تامین آب شهرک انجام شده و قرار است با اجرای خط انتقال سد کلقان مشکل آب صنعت در شهرستان بطور کامل حل شود.

شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد بیش از ۹۸ هکتار مساحت دارد که در فاز اول ۲۳ هکتار زمین به واحد‌های صنعتی واگذار شده و در حال حاضر نیز ۱۰ واحد صنعتی با اشتغال ۹۰ نفر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.