مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مشکلات حوزه برق اهر، از اجرای پروژه‌های تأمین روشنایی در ورودی‌های اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرج نیا  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی  گفت: پروژه‌های تأمین روشنایی در سمت ورودی‌های جاده اهر - مشگین شهر، جاده اهر – ورزقان و جاده اهر – کلیبر با مشارکت اداره برق، شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

او افزود: تأمین برق پایدار مشترکان از اولویت‌های مهم می‌باشد و برای اجرای پروژه‌های کلان نیاز به اعتبارات بیشتری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، گفت: در پروژه‌های عمرانی شهری و جاده‌ای که نیاز به تأمین روشنایی دارند، لازم است ادارات خدمات رسان نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند چرا که با منابع محدود داخلی به تنهایی توان اجرای آن را نخواهیم داشت.

در این جلسه فرماندار اهرمحمودی نیز گفت: با توجه به اینکه جاده‌های مشگین شهر، کلیبر و ورزقان به عنوان مسیر گردشگری و حادثه خیز می‌باشد، تأمین روشنایی در این جاده‌ها از خواسته‌های مهم مردم است.

او گفت: با توجه به اینکه بزرگراه اهر – مشگین شهر در حال احداث می‌باشد و نیاز به جابجایی تأسیسات از جمله برق دارد لازم است مسئولان شرکت برق در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.