سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان/

توضیحات نماینده شهرداری تهران درباره تخریب بنای اولیه مسجد حضرت ولی‌عصر (عج)

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ شهرداری تهران درباره دلایل تخریب بنای اولیه مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) توضیح داد.

علی‌ اصغر طاهری شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران، در پاسخ به ادعای امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) مبنی بر تخریب نمازخانه اولیه این مسجد توسط شهرداری بدون هیچ اطلاعی، به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سازه مذکور از دو سال پیش تا به امروز دیگر مسجد نبود. آنجا پیش از این و در زمان احداث مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر (عج)، یک نمازخانه موقت بود؛ ولی با توجه به اینکه امام جماعت آن حدود دو سال پیش بدون هماهنگی و با تخریب درب ورودی پروژه کامل نشده مسجد، وارد آن شد و با تحصن در آنجا به نوعی این پروژه را تصرف کرد، دیگر کارکرد نمازخانه و مسجد را نداشت. این مکان در زمان طرح بحث جمع آوری اش، تبدیل به یک معضل شهری شده بود و اهالی از وجود آن شاکی بودند.

وی افزود: حاج آقا جعفری (امام جماعت) نیز دو کانکس ضلع جنوبی پارک دانشجو را که برای اقامه نماز تعبیه شده بودند، اجاره داده بود. لذا با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به مطالبات مردم و هنرمندانی که همواره به تئاترشهر رفت و آمد دارند، دستور معاون دادستان را گرفتیم و با این دستور کانکس‌ها را جمع آوری کردیم.

گفتنی است آیت الله سید حیدر جعفری امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج)، پیش از این در قالب یک مصاحبه از تخریب بدون اطلاع رسانی نمازخانه اولیه مسجد و خسارت مالی این اقدام به مسجد خبر داده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مساجد ، تخریب مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.