سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پنج درصدی حمل و نقل جاده ای کالا در استان سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: بیش از سه و نیم میلیون کالا از مبدا استان سمنان امسال به دیگر نقاط کشور جابه‌جا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: جابه‌جایی سه و نیم میلیون کالا از استان سمنان به دیگر نقاط کشور در چهارماه سال ۹۹ نشان از افزایش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

او عمده کالای جابه‌جا شده از استان سمنان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد.

طحان افزود: طی این مدت بیش از ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدا شهر‌های استان سمنان صادر شد که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ابراز داشت: ۳۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعال است که متوسط عمر این ناوگان ۲۱سال است.

۸۸شرکت حمل و نقل کالا در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۴۶۰۰ راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند.

آمار کل تردد ثبت شده امسال در استان سمنان ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه بود که هشت میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۳۰ تردد معادل ۲۳ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین است.

پرترددترین روز در محور‌های مواصلاتی استان سمنان امسال روز جمعه شانزدهم خرداد بود و تعداد تردد‌ها در کل محور‌های استان ۵۱۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.