سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش هفت عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مهرواره عکس

هفت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به عنوان برگزیدگان دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان معرفی شدند.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برگزیدگان دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان معرفی شدند.

او افزود: برهمین اساس حوری داوودی، کارشناس هنری کانون استان، خدیجه جهانگیرزهی، مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری بزمان، محدثه شهلی‌بُر و حفیظه جهانگیرزهی، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری بزمان، نیلوفر شهرکی، مربی هنری مرکز مجتمع زاهدان، طیبه بَزّی، مربی هنری مرکز چابهار و ایلیا خراشادی‌زاده، عضو مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع، برگزیدگان کانون استان در دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

معصومه هادی ادامه داد: بر اساس فراخوان این مهرواره، موضوع‌هایی هم‌چون دیدار با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و نقش آن‌ها در کنار کودکان و نوجوانان، خانه تکانی، آداب و رسوم محلی نوروز و بهار، سفره هفت‌سین، لحظه‌ی تحویل سال، سفرها و گشت‌وگذار در طبیعت، زیبایی‌های فصل بهار برای عکاسی در این مهرواره تعیین شده بود.

 در این دوره از مهرواره ۳۲۲ اثر در دو گروه سنی در اختیار دبیرخانه قرار گرفت که از آن میان، ۷۶ اثر شامل ۲۶ اثر در بخش «بزرگسال» و ۵۰ اثر در بخش «نوجوان» در مرحله اول داوری انتخاب و در پایان ۳۲ اثرِ برتر شامل ۱۹ اثر در بخش «بزرگ‌سال» و ۱۳ اثر در بخش «نوجوان» به عنوان برگزیده اعلام شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.