سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از فضای مجازی در انعکاس برنامه های فرهنگی خراسان رضوی

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری رویداد‌های فرهنگی و هنری در فضای حقیقی نیست، لذا باید این فعالیت‌ها را به فضای مجازی بیاوریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و تکریم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه سال جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری رویداد‌های فرهنگی و هنری در فضای حقیقی نیست، لذا باید این فعالیت‌ها را در فضای مجازی توسعه دهیم، گفت: امسال باید در بحث معیشت اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات جدی انجام داد و جذب حداکثری تسهیلات را پیگیری و محقق کرد.

او افزود: در سامانه کارا بعد از تهران بیشترین جذب را خراسان رضوی داشته است و باید با پیگیری‌های مجدانه این تسهیلات جذب شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به عملکرد اداره ارشاد مشهد ادامه داد: فعالیت‌های فوق برنامه و ویژه رویداد‌های فرهنگی هنری که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مدیریت می‌شد، بر غنای این فعالیت‌ها افزود. ارتباط خوبی با نهاد‌های ارزشی برقرار شد و با نهادینه شدن نظارت‌ها، ضعف در این قسمت نیز تا حدود بسیار زیادی از بین رفت.

مروارید با اشاره به حذف ساختار ادارات ارشاد شهرستان در مراکز استان‌ها بیان کرد: طبق مصوبه وزارت ارشاد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در مراکز استان‌ها حذف شد، اما با پیگیری‌های انجام شده این اداره به فعالیت خود ادامه داد و اکنون نیز به صورت نماینده مدیرکل فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه از زحمات محمد جواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تقدیر به عمل آمد و جلیل سروری به عنوان نماینده مدیرکل در شهرستان مشهد منصوب شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.