سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه خبرداد؛

تلاش خوشه طلایی ساوه برای صعود به لیگ برتر

عاشوری گفت: همه تلاش خود را برای پیروزی بکار خواهیم گرفت.

محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ثنا ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اگر برای صعود به لیگ برتریک درصد شانس داشته باشیم، همه تلاش خود را برای پیروزی بکار خواهیم گرفت.

عاشوری ازروحیه بالا و آمادگی تیم خوشه طلایی برای بازی فردا مقابل هوادار تهران خبر داد و افزود: چند نفر از بازیکنان تیم مصدوم هستند که از افراد جایگزین برای آن‌ها استفاده خواهد شد.

او اضافه کرد: تیم خوشه طلایی و همه کادر فنی در مدت بازی‌های لیگ تلاش خود را برای صعود بکار گرفتند و امیدواریم این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم.

 در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا یکشنبه تیم خوشه طلایی ثنای ساوه در تهران به مصاف هوادار خواهد رفت و در صورت پیروزی این تیم که با کسب ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد  و تساوی یا شکست تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک با حریفانشان  همراه تیم صدر جدولی مس رفسنجان به لیگ برتر صعود می کند.

تیم خوشه طلایی بدون هیچ حمایتی، تا هفته‌ها صدر جدول بود

حسین پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه هم گفت: برای صعود تیم همه‌ی تلاش مان را کردیم و تیم خوشه طلایی بدون هیچ حمایتی، تا هفته‌ها صدر جدول بود و اینک عملا جایگاه ما چهارمی جدول نبوده است.

پرویزی افزود: مسئولین استان مرکزی دوست ندارند که خوشه طلایی از شهرساوه به لیگ برتر راه یابد، زیرا هیچ حمایتی از بازیکنان ما انجام نشده است.

او همچنین به پاداش‌های در نظر گرفته برای دیگر تیم‌ها اشاره و بیان کرد: هیچ پاداشی به بازیکنان تیم ما پرداخت نشده و فقط با اتکا به توان خودمان تا اینجا آمده ایم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.