سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز اتفاق افتاد؛

مراسم تجلیل از مدافعان سلامت توسط آزادگان سرافراز

تعدادی از آزادگان کشورمان امروز با لباس اسارت در بیمارستان خاتم الانبیای تهران حضور یافتند و از کادر درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه سی امین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، صبح امروز (شنبه بیست و پنجم مرداد ماه)، برخی از آزادگان با لباس اسارت در بیمارستان خاتم الانبیای تهران گرد هم آمدند و از کادر درمان این بیمارستان تجلیل و قدردانی کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین مروت، از جمع آزادگان، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت اظهار کرد: پزشکان و کادر درمان همانند روز‌های دفاع مقدس که جوانان این مرز و بوم در نبرد حق علیه باطل مبارزه کردند، امروز نیز پزشکان و کادر درمان در خط مقدم سلامت کشور حضور دارند و خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز یادآور روز‌های دفاع مقدس است که قاطعانه عرض می‌کنم با این تلاش و همت مردم ما، هیچ گونه موانعی برای رشد و تعالی آن‌ها وجود نخواهد داشت و می‌توانیم به زودی، با سربلندی از این بحران خارج شویم و فردا‌های بهتری داشته باشیم.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تجلیل و قدردانی از کادر درمان خاطرنشان کرد: در این روزها، چه ما که بیمار می‌شویم و چه کادر درمان که بیمارداری می‌کنند و سخت‌ترین بار روی دوش آن ها است، نشان دهنده این است که چنین نماند و چنان نخواهد ماند و بخش ماندنی صبر و استقامتی است که در این دوران خواهیم داشت تا با ویروس کرونا مبارزه کنیم و حضور آزادگان و صبر آن‌ها می‌تواند درس بزرگی برای ما باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.