سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان فوتبال استان مرکزی و رویای صعود به لیگ برتر

در آستانه آخرین مسابقات لیگ آزادگان، آلومینیوم سازان اراکی و خوشه چینان ساوه‌ای رویای صعود به لیگ برتر را در سر دارند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالی فردا آخرین دیدار آلومینیوم سازی اراک و خوشه طلایی ساوه دو نماینده استان مرکزی با حریفان در لیگ دسته یک فوتبال کشور انجام می‌شود که آلومینیوم سازان به عبور از رقیب سرسخت خود مس کرمان می‌اندیشند و خوشه چینان ساوه‌ای هم رویای باخت این دو تیم را در سر می‌پرورانند.

در هفته سی و چهارم و آخرین هفته لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه ۲۶ مرداد همزمان ۹دیدار برگزار می‌شود که از مهمترین این دیدار‌ها رقابت آلومینیوم اراک در خانه با داماش گیلان و دیدار مس کرمان با علم و ادب در تبریز است تا نتیجه این بازی‌ها برنده را مشخص کند وهر تیم در صورت پیروزی یا کسب امتیاز بیشتر به لیگ دسته یک صعود می‌کند.

هرچند آلومینیوم سازان در حال حاضر با ۶۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول و از مس کرمان بالاتر قرار دارند، اما این بالاتر بودن به دلیل تفاضل گل است و در بازی پیش رو هر آن ممکن است شانس صعود به لیگ برتر را از دست بدهند و در صورت پیروزی دوتیم مس و آلومینیوم بر حریفانشان، تفاضل گل تعیین کننده دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود.

خوشه طلایی ثنا ساوه هم دیگر نماینده استان مرکزی در لیگ یک که با کسب ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد در تهران مهمان هوادار است؛ و رویای لغزش رقیبان را در سر می‌پروراند تا در صورت تساوی یا شکست تیم‌های مس و آلومینیوم با حریفانشان و پیروزی خودش همراه تیم صدر جدولی مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کند.

مسابقات هفته پایانی به طور همزمان و از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۶ مرداد به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار و دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و داماش گیلان به طور زنده از شبکه‌های ورزش و آفتاب پخش می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.