سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: در چهار ماهه امسال ۸۰۲ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه  با بیان اینکه در چهار ماهه امسال ۸۰۲میلیون ریال خدمات درمانی برای  بیماران خاص و صعب العلاج و زمین گیر پرداخت شده است گفت: بیماران خاص و صعب العلاج در گروه‌های مختلف درمانی تقسیم می‌شوند این بیماران شامل تالاسمی، هموفیلی، پیوند، ام. اس، دیالیز و همچنین بیماری‌های صعب العلاج و سرطانی و زمین گیر هستند که تحت مراقبت ویژه  کمیته امداد قرار دارند.

او  با اشاره به وجود۲۸بیمار خاص و صعب العلاج و ۲۵بیمار زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد گفت: این بیماران درشهر و روستا‌ها سکونت دارند؛ همه این بیماران  به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

او  با اشاره به هزینه خدمات ویژه برای بیماران تحت حمایت بیان کرد: در چهار ماه امسال ۵۴۰ میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های فرانشیز دارو، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، نگهداری سالمندان هزینه شده است.

پرداخت ودیعه مسکن برای ۳۲خانوار از مددجویان مستاجر

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: به منظور حمایت از مددجویان مستاجر شهری مبلغ ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه تحت عنوان ودیعه مسکن به تعداد ۳۲ خانوار از مددجویان شهری پرداخت شد.

او با بیان اینکه سقف تسهیلات پرداختی ۲۰۰میلیون ریال با بازپرداخت ۵۰ ماهه است گفت: مبلغ یک میلیارد ریال نیزکمک هزینه اجاره مسکن سه ماهه اول  امسال به تعداد ۱۴۳ خانوار از مددجویان مستاجر شهری پرداخت شده است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.