سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستانی و بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی رسالت مشترک دارند

‍نماینده دادستان کرمانشاه گفت: دادستانی و بهزیستی با داشتن یک رسالت مشترک در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توانند در کنار یکدیگر اقدامات سازنده‌ای را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمیان نماینده دادستان کرمانشاه در امور مربوط به بهزیستی امروز در نشست مشترک با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان  گفت: ما در دادستانی کرمانشاه با تمامی توان در کنار بهزیستی هستیم و از برنامه‌های این اداره کل در رسیدن به رفاه اجتماعی حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به ملاقات‌های مستمر با مردم که برخی از آن‌ها در حوزه مربوط به بهزیستی است، افزود: تلاش بر اتخاذ تصمیماتی است که هماهنگی‌های لازم با بهزیستی صورت پذیرد، تا بتوانیم در تسهیل امورات گام‌های موثرتری برداریم.

کریمیان همچنین گفت: مشکلات مربوط به افراد مجهول الهویه بررسی خواهد شد و پیگیری‌های لازم در ثبت مشخصات نوزادان تازه متولد شده در بیمارستان‌ها نیز به صورت جدی صورت خواهد گرفت، که از مشکلات موجود در این حوزه کاسته شود.

 فرحناز محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاون پیشگیری این اداره کل نیز در این نشست با اشاره به دستورات مرجع قضایی جهت پذیرش افراد دارای اعتیاد در مرکز ماده ۱۶، گفت: ماده ۱۶ مرکز نگهداری معتادان متجاهر است که در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا پذیرش به سختی و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و پذیرش مددجو‌ها طبق دستور العمل جدید به مدت ۶ ماه خواهد بود.

مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز گفت: دادستانی و بهزیستی با داشتن یک رسالت مشترک در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توانند در کنار یکدیگر اقدامات سازنده‌ای را انجام دهند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.