سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از همکاری‌ و تعامل ارزنده صداوسیمای زنجان با کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار گفت: هدف حضرت امام (ره) از تاسیس کمیته امداد تحقق بخشیدن به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی و یاری به مستضعفان بوده که می‌بایست در نیل به این هدف متعالی تلاش وافری انجام داد.

 لطیفی با بیان اینکه تعاملات با کمیته امداد را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار داشت: فعالیت‌ها و عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد بهترین ظرفیت‌ها را برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان دارد.

رئیس رسانه استانی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان برای همکاری با کمیته امداد همچون سال‌های گذشته خبر داد و گفت: رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و همچنین فرهنگ سازی و ترغیب آحاد مردم و خیرین جهت مشارکت در فعالیت‌های کمیته امداد استان استفاده  می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم، ضمن سپاسگزاری از همکاری ارزشمند صداوسیمای استان با کمیته امداد امام خمینی (ره)، در پوشش برنامه‌های این نهاد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته در استان به تبیین اهداف، وظایف و ویژگی‌های خاص کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: آنچه این نهاد انجام می‌دهد بر اساس منافع نظام و هدایت‌های مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: کمیته امداد استان در سال گذشته ۱۳۷ واحد مسکونی احداث و در اختیار نیازمندان قرار داده و احداث ۳۳۷ واحد دیگرنیز در برنامه‌های امسال این نهاد انقلابی قرار دارد.

صفری با اشاره به فرهنگ سازی مناسب صورت گرفته در صدا و سیمای استان گفت: با مشارکت و اطلاع رسانه گسترده رسانه استانی امسال در ماه مبارک رمضان شاهد مشارکت گسترده مردم مومن استان در طرح محسنین بودیم. همچنین هدف گذاری ما طبخ و توزیع ۶۰ هزار پرس غذا و ۲۷ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بود که با حمایت رسانه استانی ۱۱۵ هزار وعده غذا و ۳۵ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آماده و توزیع شد.

او با اشاره به آثار و برکات فعالیت‌های امداد امام (ره) در صحنه اجتماعی و گستردگی فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، حمایت و سلامت خانواده، حقوقی و ... بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد انقلابی تاکید کرد.

در پایان این جلسه لوح تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور به مدیرکل صداوسیمای استان اهداء شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.