سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ مرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری سوداگران مرگ در بابل / سارق خودرو‌های نکا در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی، متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف ۱۰ کیلو گرم حشیش در بازرسی از مخفیگاه این ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در ادامه این عملیات، گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارق خودرو در نکا دستگیر شد

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی سرقت یک خودرو در این شهرستان موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۱۰ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۰ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۶۹ موتور سیکلت و ۱۶ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری عامل افیونی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این عامل افیونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.