مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۹ موتورسیکلت فاقد مجوز تردد در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: به منظور جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌های غیر مجاز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر تردد تعدادی موتورسیکلت غیر مجاز در محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در محور در اقدامی عملیاتی موتورسیکلت‌های مورد نظر را  متوقف و راکبان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی از توقیف ۹ موتورسیکلت ۱۰۰۰ و ۱۳۰۰ سی سی فاقد مجوز تردد در این عملیات خبر داد و گفت: راکبان این موتورسکلت‌ها پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

برق گرفتگی سارق سیم برق در سوادکوه

سرهنگ عبداله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برق گرفتگی در شهر زیرآب، ماموران پلیس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۲۷ ساله هنگامی که برای سرقت سیم و کابل از تیر چراغ برق بالا رفته بود، دچار برق گرفتگی شده و جان باخت.

سرهنگ اکبری گفت: ادوات سرقت سیم برق مانند دستکش و قیچی سیم بر در کنار جسد متوفی کشف و جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: سرقت سیم و کابل برق علاوه بر اینکه جرم محسوب می‌شود، کاری بسیار خطرناک است و افرادی که دست به این کار می‌زنند به بهای بسیار ناچیزی با جان خود بازی می‌کنند.

دستگیری سارق دوچرخه در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی سرقت چندین دستگاه دوچرخه در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات بعمل آمده به سرقت ۱۸ دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.