سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی ۷۱ زندانی از بند در استان مرکزی

به همت خیران ۷۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان مرکزی آزاد شدند.

عدالت خواه سرپرست زندان‌های استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۷۱ زندانی شامل ۶۷ زندانی مرد و ۴ زندانی زن که ۵۱ نفر ان‌ها بدهکار مالی و ۲۰ نفر زندانی مهریه بودند از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند.

عدالت خواه افزود: با احتساب این ۷۱ نفر در سال جاری در مجموع ۱۲۰ نفر از محل کمک‌های ستاد دیه استان و کشور و بنیاد مستضعفان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

او تصریح کرد: مبلغ کل بدهی این افراد ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است که ۱۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان کشور ۷۴۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه استان و کشور ۶۹ میلیون ریال از محل گذشت شاکیان، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل آورده مددجویان، ۳۲۶ میلیارد ریال از محل پذیرش اعسار و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تامین شده است.

سرپرست زندان‌های استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر هم تعداد ۱۰۰ نفر از محکومین جرائم غیر عمد با ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان مرکزی منتظر کمک‌های خیرین برای آزادی هستند.

او اظهار کرد: مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی می‌توانند به منظور آزادسازی زندانیان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ بانک ملی ایران واریزکنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.