سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام موسوی لارگانی در صحن علنی:

طرح سؤال از رئیس جمهور برای مسائل اقتصادی است/ انتقاد از قالیباف در دفاع از شأن مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور در پی موضوع‌های اقتصادی است و ما به دنبال مجادله با دولت نیستیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز گفت: فشار اقتصادی بر مردم روز به روز در حال تشدید است و مردم از مجلس انقلابی و رئیس جهادی آن انتظار عمل دارند.

او ادامه داد: گرانی روزانه نرخ ارز، مسکن، خودرو و نبود امنیت اقتصادی برای مردم و تولیدکنندگان، شرایط سختی را برای ملت ایجاد کرده است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای روحانی، شما کلاً کار را رها کرده‌اید و از همه بدتر می‌‌گویید مردم در تأمین نیازهای اولیه مشکل ندارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: کاش یک روز مانند مردم عادی زندگی می‌کردید تا ببینید چه بلایی بر سر مردم آورده‌اید.

او گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور در پی همین موضوع‌های اقتصادی است؛ ما به دنبال مجادله با دولت نیستیم، اما کسی که نتیجه عملکرد ۷ ساله‌اش، این همه بلا بر سر ملت آورده است، باید به مردم و نمایندگان پاسخ دهد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: سؤال را جریان سیاسی خاصی دنبال نمی‌کند، اما پنج سوال عمدتاً اقتصادی که ملت با آن درگیر هستند، مطرح کرده‌ایم و تا آخر پیگیر طرح آن و حضور آقای رئیس‌جمهور به مجلس هستیم. بهتر است با ارجاع سؤال به کمیسیون‌های تخصصی، امید مردم به یأس تبدیل نشود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: اگر در جلسه سران قوا طرحی تصویب می‌شود، ما از آقای قالیباف انتظار داریم که از شأن مجلس دفاع کند؛ زیرا جای تصویب طرح  در مجلس است و نه در جلسه سران قوا.

او در پایان بیان کرد: آقای رئیس جمهور در کلامشان می‌گویند اگر «مقام معظم رهبری اجازه دهند»، مقام معظم رهبری چقدر هزینه بپردازد که اگر فردا مطلبی امکانش نبود، به گردن ایشان بیفتد؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
متین
۱۵:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا دمت گرم