سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت کاروان شادی غدیر در کوچه پس کوچه‌های شهر حمیدیا

شهردار حمیدیا گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم، کاروان جشن و شادی غدیر به مدت سه شب در شهر حمیدیا به حرکت در آمد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد، امیرشاکری، شهردار حمیدیا گفت: با توجه به فرارسیدن عیدسعید غدیرخم و محدودیت در برگزاری مراسم و تجمعات، کاروان شادی غدیر با هدف ایجاد نشاط و معنویت در سطح شهر حمیدیا به حرکت در آمد.

او افزود: این کاروان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به اجرای سرود در خیابان‌ها و محلات شهر می‌پردازند.

شاکری ادامه داد: کاروان فرهنگی غدیر با همکاری سه گروه سرود آوای مقاومت، عاشقان ولایت و شهید ساداتی؛ که از گروه‌های فرهنگی مطرح شهرحمیدیا و از گروه‌های شاخص استانی و کشوری به شمار می‌روند، راه اندازی شده است.

شهردار حمیدیا اظهارداشت: شناخت واقعه غدیر و راه اندازی دسته‌های شادی و همچنین فضا سازی شهر و شادی مردم از مهمترین اهداف راه اندازی کاروان شادی غدیر است.

او ضمن قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: این کاروان جشن و شادی از پنجشنبه‌ی هفته گذشته به حرکت درآمد و امشب آخرین شب اجرای سرود کاروان غدیر خواهد بود.

شاکری در پایان اضافه کرد: آسمان شهر حمیدیا به مناسبت عید سعید غدیر خم امشب نیز همچون دیشب، حوالی ساعت ۲۱ نور افشانی می‌شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.