سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به مناسبت «روز خبرنگار»

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیامی با تأکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموارسازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن از تلاش‌های خستگی ناپذیرآنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیامی با اشاره به اینکه خبرنگاران در این روزهای کرونایی به کمک مدافعان سلامت شتافتندو با اطلاع رسانی به مردم تلاش کردند تا مانع از شیوع این بیماری و قطع زنجیره شیوع آن شوند، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه را به فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک عرض می‌نمایم و این روز فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های شما در عرصه سلامت قدردانی شود.

همانگونه که مستحضر هستید توجه به حوزه سلامت و آگاهی بخشی جامعه نسبت به موضوعات سلامت ضروری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد و در این راه شاهد حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران دلسوزی هستیم که همواره در کنار مدیران حوزه سلامت بوده و با بیان مشکلات این حوزه و ارائه پیشنهادات سازنده راه را برای خدمت موثر در راستای رفع مسائل و مشکلات حوزه سلامت تسهیل می‌کنند. بدون شک ارتباط تنگاتنگ فعالان عرصه رسانه با مجموعه سلامت، این حوزه را در رسیدن به اهداف کمک می‌کند و خرسند از این هستیم که رسانه‌ها به خوبی واقعیت‌های حوزه سلامت را منعکس می‌کنند.

 در این برهه از زمان که جامعه و حوزه سلامت تحت تاثیر آن قرار گرفته، انتظار است تا واقعیت‌های این حوزه به نحوی منعکس شود تا از پخش شدن شایعات و گسترش حس ناامیدی در جامعه جلوگیری شود و نقش شما عزیزان در این زمینه بسیار مهم است. بار دیگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و اصحاب رسانه شهرستان، موفقیت و پیروزی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.