رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را بر خبرنگاران و تلاشگران عرصه مطبوعات و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در پیامی با تأکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموارسازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن از تلاش‌های خستگی ناپذیرآنان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرارسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک عرض می‌نماییم؛ خبرنگارانی که با شجاعت طبع و روحیه خستگی ناپذیر خود، همچون پروانه‌ای بی پروا خود را عاشقانه فدای حوادث زمانه نموده و آزادگی و سربلندی شان رمز ماندگاری و محبوبیت شان در دلهاست.

تلاشگرانی که عاشقانه حرمت قلم و آگاهی رسانی را با جان و دل پاس داشته و با قبول مسئولیت در قبال منافع ملی و اعتقادات مردم و اخلاق عمومی جامعه؛ راه کمال، افتخار و عزّت را برای خود و همنوعان خویش انتخاب نموده و در مسیر دشوار حرفه مقدّس خود، با سِلاح قلم در سنگر رسانه، مدافع استقلال و آزادی و آزادیخواهی هموطنان بوده و سدّی مستحکم در برابر زورمندان و قدرت طلبان انحصارگر به شمار می‌آیند.

امیدواریم در ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه خویش، در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و ضمن داشتن انصاف و عدالت در حوزه وقایع نگاری و خبرنگاری که از صفات بارز صادقان این عرصه است، رضای خداوند متعال را سُرمهٔ چشم خود قرار دهند. «ان شاء الله تعالی»

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.