سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات مجازی پارا وزنه برداری جانبازان و معلولین

اولین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کشور پاروزنه برداری ( جام غدیر ) در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد رضا امینی سر مربی تیم وزنه برداری استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی کشور که به صورت مجازی برگزار شد گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بالا بردن آمادگی جسمانی ورزشکاران بشمار می‌رود ، در این مسابقات ابتدا از وزن کشی هر ورزشکار فیلم گرفته می شود.

او افزود : هر ورزشکار در ۳ حرکت پشت سر هم وزنه را به بالای سر می برد و فیلم گرفته شده برای کمیته داوران ارسال و نفرات برتر از سوی این کمیته اعلام خواهد شد.

سر مربی تیم پاروزنه برداری استان کرمانشاه عنوان کرد : در این دوره از مسابقات ۱۰ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۲ ورزشکار در رده سنی جوانان حضور داشتند.

او عنوان کرد: مسابقات در اوزان +۱۰۷-۱۰۷-۹۷-۸۸-۸۰-۷۲-۶۵-۵۹-۵۴-۴۹ برگزار می شود و در پایان حکم ، مدال و کاپ قهرمانی از سوی فدارسیون به نفرات و تیمهای برتر اهدا می شود.
 
او بیان کرد : از معایب برگزاری این مسابقات ، با توجه به مجازی برگزار شدن ، عملکرد حریفان و چینش وزنه ها قابل دیدن نمی باشد و این امر در کار مربیان خلل ایجاد می کند در کل دست مربی بسته است و فقط باعث بالا بردن آمادگی جسمانی ورزشکاران می شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.