سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه از اعلام آمادگی این تیم برای حضور در لیگ برتر وزنه برداری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سجاد شکربیگی  بااشاره به آمادگی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر، گفت: اخیرا فدراسیون طی مکاتبه‌ای از ما خواسته بود درصورت تمایل برای حضور در لیگ برتر، آمادگی خود را اعلام کنیم که ما نیز در پاسخ به این مکاتبه با مسئولین فدراسیون رایزنی‌هایی داشته و اعلام کردیم در رقابت‌های لیگ برتر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی کرمانشاه افزود: طبق صحبت‌های مسئولین فدراسیون، رقابت‌های لیگ برتر نیمه دوم سال برگزار خواهد شد، لذا امیدواریم تا آن زمان بتوانیم تیم را به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.

او اضافه کرد: هرچند حدود یک ماهی می‌شود که تمرینات تیم را شروع کرده‌ایم، اما باتوجه به تعطیلی چندماهه باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا، چند ماه زمان نیاز داریم تا تیم را به شرایط خوبی برسانیم.

شکربیگی از حضور ۲۰ وزنه بردار در تمرینات تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف ما از انتقال تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه کمک و تشویق پتانسیل‌های این رشته در استان بود، برای همین درحال حاضر از حدود ۱۲ وزنه بردار بومی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در ترکیب هر دو تیم استفاده می‌کنیم.

او افزود: در برخی از اوزان به حضور وزنه برداران غیربومی نیاز داریم که امیدواریم با حمایت مسئولین بتوانیم تعدادی وزنه بردار آزاد را هم جذب کنیم.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش در ادامه درخصوص حمایت مسئولین ورزش استان از این تیم هم گفت: از زمانی که با پیگیری‌های بسیار زیاد تیم را به کرمانشاه انتقال دادم تاکنون هیچ حمایت مالی از سوی مسئولین ورزش از تیم ما نشده و حتی یک بار برای دلگرمی و تقویت روحیه وزنه برداران در محل تمرینات آن‌ها حاضر نشده‌اند، این درحالی است که مدام از رسانه‌ها عنوان می‌کنند که با پیگیری آن‌ها تیم به کرمانشاه انتقال یافته و یا اینکه حامی تیم وزنه برداری کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر هستند.

او با قدردانی از پشتیبانی‌های امیر آریانفر رئیس هیات و سرهنگ امیری نایب رئیس هیات وزنه برداری نیروی زمینی ارتش، افزود: رئیس هیات وزنه برداری استان هم در این مدت سالن وزنه برداری و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داده تا بتوانیم به تمریناتمان ادامه دهیم.

شکربیگی در پایان گفت: با وجود اینکه موافقت چند خیر ورزشی برای کمک به تیم جهت حضور در لیگ برتر را گرفته‌ایم، با این حال به حمایت‌های مسئولین هم نیاز داریم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.