سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا به کسب‌وکار ۳۹ هزار لرستانی خسارت وارد کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهم لرستان از اعتبارات کمک به بنگاه‌های تولیدی ۶۹۶ میلیارد تومان است، که در مرحله اول این طرح حدود ۲۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اظهار داشت: دولت پس از شیوع کرونا تدابیر خوبی برای حمایت از واحد‌های تولیدی در نظر گرفته است.

او با بیان اینکه سهم لرستان از اعتبارات کرونا ۶۹۶ میلیارد تومان است، افزود: این تسهیلات قرار است در چند مرحله به واحد‌های آسیب دیده پرداخت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بیان کرد: در مرحله اول این طرح حدود ۲۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که مجموع تسهیلات این افراد حدود ۱۶۴ میلیارد تومان است.

آشتاب تصریح کرد: ثبت نام برای افرادی که پیامک واجد شرایط بودن برایشان آمده، اما فرصت ثبت‌نام نداشته‌اند تا ۱۵ مرداد تمدید شده است.

او  خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌ها کرونا به کسب و کار ۳۹ هزار لرستانی آسیب وارد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: این تسهیلات به ازای افرادی که خود کارفرما هستند نفری ۶ میلیون تومان بوده و برای بنگاه‌های تولیدی ۱۲ میلیون و در نهایت به کارگاه‌های که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده به ازای هر کارکن ۱۶ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

انتها پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.