سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون ویژه جمعیت با کمیسیون‌های مجلس همپوشانی ندارد

راستینه با تأکید بر اینکه باید کار ویژه‌ای برای ازدواج و خانواده صورت گیرد، گفت: کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده با سایر کمیسیون‌های مجلس همپوشانی ندارد.

احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده گفت: یکی از موضوعات مهمی که در پیام رهبر انقلاب به مناسبت افتتاح مجلس، متوجه نمایندگان بود موضوع فرهنگ است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی حوزه فرهنگ مسأله جمعیت و خانواده است و کمیسیون فرهنگی در ادوار گذشته بر روی طرحی کار کرد که باید الحاقات جدیدی به آن اضافه شود تا به عنوان طرح جامع در صحن مطرح شود.

وی افزود: بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدیم که باید کار ویژه‌ای برای امر ازدواج و خانواده صورت گیرد و در طول یک ماه گذشته مباحث مبسوطی در کمیسیون فرهنگی مطرح شد، بنابراین با توجه به اینکه طرح‌های قبلی در مجلس به نتیجه نرسید، در ابتدا طرح خانواده را با اصلاحات و الحاقات جدید در یک ماه آینده آماده کرده و به صحن می‌آوریم.

راستینه تصریح کرد: اگر بعد از مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس، ضرورتی برای تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده احساس شود این اقدام را انجام خواهیم داد، چرا که باید در مجلس یازدهم کار ویژه‌ای برای تقویت جایگاه خانواده انجام شده و مجموعه قوانین کاملی به تصویب برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: معتقدم که تشکیل کمیته ویژه‌ای برای پرداختن به مسأله جمعیت و ازدواج هیچگونه موازی کاری با کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی نخواهد داشت، چراکه کمیسیون مذکور از دل این دو مجموعه شکل خواهد گرفت.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.