سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب راض بابا نویسنده شیرازی تجدید چاپ شد

کتاب راض بابا نویسنده شیرازی به چاپ ششم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجموعه خاطرات شهیده راضیه کشاورز با عنوان راض بابا که با استقبال مردم بویژه قشر نوجوان و جوان شهر شیراز رو برو شده بود، به چاپ ششم رسید.

این کتاب مجموعه خاطراتی از شهیده ۱۶ ساله راضیه کشاورز است که در حادثه تروریستی کانون رهپویان وصال شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کتاب راض بابا با مشارکت مؤسسه نشر فرهنگ شهادت و با نویسندگی طاهره کوهکن و مصاحبه توسط فریبا ثاقی از اعضای این مؤسسه تولید و توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

در بخشی از روایت زندگی و خاطرات شهیده راضیه کشاورز می‌خوانیم، راضیه ۱۱ شهریور ۱۳۷۱ در مرودشت شیراز به دنیا آمد و تا قبل از بهار ۱۶ سالگیش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

دختری که تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا در زندگی اول باشد و در شانزدهمین بهار عمرش حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را در رسیدن به خواسته اش کمک می‌کند، و بر اثر انفجار بمب در حسینیه کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز از سوی عوامل تروریستی وابسته به غرب، بعد از تحمل ۱۸ روز درد و رنج ناشی از جراحت به جمع شهیدان سرفراز و سربلند که ره صد ساله را یک شبه پیمودند پیوست.

 نسخه اینترنتی کتاب راض بابا در برنامه‌های کاربردی موبایل قرار گرفته و نسخه چاپی آن به بهای ۱۲ هزار تومان در بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.