سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کسب و کار‌های جدید از اولویت‌های کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در حمایت‌های شغلی از مددجویان و نیازمندان شیوه‌های نوین کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: این نهاد علاوه بر حمایت از طرح کسب و کار‌های جدید، شیوه‌های جدید اشتغال را نیز آموزش می‌دهد.

او افزود: به عنوان مثال آموزش کاربری پهپاد و استفاده از آن در حوزه کشاورزی از جمله کسب و کار‌های نوین است که ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد ارائه می‌شود. همچنین در حوزه بازاریابی در فضای مجازی برای محصولات تولیدی مددجویان در استان فعالیت‌های موثری در حال انجام است.
 

بیشتر بخوانید:اجرای بیش از ۱۲ هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین این نهاد امسال ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی را در استان متعهد شده است و چهار هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به مددجویان و غیرمددجویان متقاضی اشتغال در استان در نظر گرفته شده است.

آسوده بیان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا، برخی کارگاه‌های اشتغال امداد از جمله تولید پوشاک با این شرایط سازگار شدند و تولیدات خود را به اقلام بهداشتی و ماسک تغییر دادند.

او تصریح کرد: طرح‌های اشتغال زیرمجموعه این نهاد در بخش دام و کشاورزی که حدود ۵۱ درصد مشاغل را تشکیل می‌دهند از شیوع کرونا آسیب جدی ندیدند و بیشتر مشاغل توزیعی و خدماتی دچار آسیب شدند که اعتباری به منظور جبران خسارت وارد آمده به این مشاغل در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.