سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایلام استانداردسازی می‌شوند

مدیر کل میراث ‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع ‌دستی ایلام از استانداردسازی و درجه‌بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر کل میراث ‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: بر اساس آیین‌ نامه ایجاد ، اصلاح ، تکمیل ، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آنها ، درجه‌بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان ایلام در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا پس از انجام بازدید کارشناسان معاونت گردشگری نسبت به استانداردسازی و درجه‌بندی، تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی ملزم به رعایت نرخ ابلاغی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به ابطال پروانه بهره‌برداری اقدام خواهد شد.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه ۴۰ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: این اداره‌کل در حال تدوین نرخ بر اساس درجه اقامتگاه‌های بوم‌گردی است و میزان کرایه این اقامتگاه‌ها متناسب با این درجه‌بندی خواهد بود.

او بیان کرد: به این ترتیب هر گردشگری که قصد اقامت در یک اقامتگاه بوم‌گردی درجه یک را دارد، می‌داند این مکان باید از چه امکانات و تجهیزاتی برخوردار باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.