سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان:

هزارو ۳۰۷ واحد مسکن ملی در کردستان احداث می‌شود

قادری گفت: هزارو ۳۰۷ واحد مسکن ملی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان کردستان احداث می‌شود.

رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به تشریح خدمات ۴۱ ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این مدت در هزارو ۳۴۸ روستای استان طرح هادی تهیه شده که از این تعداد در ۵۳۰ روستا این طرح‌ها به اجرا در آمده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۳۸ هزارو ۳۰۹ متر مربع از مناطق حادثه دیده مربوط به استان کردستان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است افزود: تاکنون ۴۰ مجموعه اردوگاه، پاسگاه، پناهگاه و سنگر در مناطق جنگی در سطح شهر و روستای کردستان احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به اینکه طی ۴۱ سال خدمت بنیاد مسکن بیش از ۲ هزارو ۸۶۰ واحد جهت کمک به محرومین و اقشار کم درآمد شهری در سطح شهر‌های استان احداث شده است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار واحد مسکن محرومین روستایی در سطح استان نیز در دست اجرا است.

قادری یادآور شد: تاکنون ۴۶ هزارو ۱۰۰ واحد مسکن روستایی در استان احداث شده و بیش از ۸ هزار واحد روستایی دیگر نیز مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است.

او در ادامه به صدور ۷۲ هزارو ۸۵۳ جلد اسناد مالکیت در روستا‌های استان گریزی زد واظهار داشت: ۱۰ هزارو ۵۷۶ جلد سند مالکیت برای شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در شهر‌های استان صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: در این ۴۱ سال خدمت قریب به ۵ هزار قطعه زمین مسکونی در روستا‌های کردستان واگذار شده است.

اوبا اشاره به اجرای ۵۰ هزار متر مربع پروژه ساختمانی از جمله دانشگاه، کتابخانه، مدرسه و مصلی در شهر‌های سنندج مریوان و کامیاران گفت: تاکنون ۴ هزارو ۴۳۷ واحد مسکونی در روستا‌های کردستان بیمه شده اند.

قادری در پایان افزود: احداث هزارو ۳۰۷ واحد مسکن در طرح اقدام ملی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان کردستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.