سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ درصد زنجانی ها از ماسک استفاده می کنند

فرماندار زنجان گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم زنجان، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از ماسک استفاده می‌کنند که این رقم باید به ۱۰۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فرمانداری در سه حوزه مقابله، پیشگیری و نظارت فعالیت می‌کند، اظهار کرد: با اقداماتی که توسط فرمانداری زنجان صورت گرفته، بیش از ۹۰ درصد مردم زنجان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از ماسک استفاده می‌کنند که این رقم باید به ۱۰۰ درصد برسد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ۷۵۰ هسته همیار سلامتی در زنجان تشکیل شده است، گفت: این همیاران سلامت در بحث پیشگیری از بیماری کرونا فعالیت خوبی را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام می‌دهند و تعداد این هسته‌ها به هزار مورد خواهد رسید.

عسگری تاکید کرد: فرمانداری زنجان درصدد این است که مراکز آموزشی هسته سلامت را در مدارس و دانشگاه‌ها تشکیل دهد.

او با بیان اینکه بازرسی از تمام هتل‌ها و واحد‌های صنفی در شهر زنجان به جد مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد، بنابراین همه شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

عسگری با اشاره به اینکه اگر پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند، گفت: تاکنون مشکل خاصی در این رابطه رخ نداده است.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.