سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش جمعیت کیفری از اهداف دستگاه قضا

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عرصه تحول آفرینی نظام قضایی کشور که از رویکردهای دستگاه قضایی است، کاهش هدفمند جمعیت کیفری در اولویت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه رئیس جدید زندان گچساران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و رئیس دستگاه قضا، کاهش جمعیت کیفری است گفت: طرح کاهش مجازات حبس تعزیری، دستگاه قضایی را در دستیابی به هدف کلان کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها یاری می‌کند.

جمیاری افزود: این مهم در استان با تعامل و حمایت مطلوب رئیس کل دادگستری و همکاری و همراهی دیگر مسئولان قضایی و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در حال انجام است.

او بیان کرد: یکی از اهداف کاهش جمعیت کیفری فرهنگ‌سازی استفاده حداقلی از مجازات زندان و استفاده از مجازات جایگزین است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گفت: هرچه زندان از جمعیت زندانی غیرضروری خالی شود فضا و فرصت برای اصلاح و تربیت دیگر مجرمان بیشتر می‌شود.

در این مراسم با حکم مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد، افشین نارکی به عنوان سرپرست جدید اداره زندان شهرستان گچساران معرفی و از زحمات و خدمات قباد باقرنژاد تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.