سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۱۳ مرداد ماه بخوانید؛

دستگیری سارقان مسلح در اندیمشک

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۳ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان مسلح خودرو در کمتر از ۳۰ دقیقه

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی پژو ۴۰۵ در شهرستان دزفول، بلافاصله موضوع به همه یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

او با اشاره به شناسایی سارق در اندیمشک افزود: کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان۲ سارق به هویت‌‎های "ح _ ک" و "ف _ ه" دارای سوابق متعدد سرقت و تیراندازی را در کمتر از ۳۰ دقیقه به همراه خودروی سرقتی شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده یک قبضه سلاح کلاش، ۲ تیغه خشاب ۳۵ فشنگ مربوطه، یک جفت پلاک مسروقه خودرو و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مسروقه دیگر از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: برای این متهم تشکیل پرونده انجام و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اعتراف سارق به ۲۱ فقره سرقت در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او  بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی یک سارق را در ارتیاط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

جرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، این طرح از سوی عوامل انتظامی وپلیس‌های تخصصی در ۴ نقطه آلوده شهرستان پس از انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در راستای اجرای این طرح ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودرو متخلف و فاقد پلاک توقیف، ۴ هزارلیتر گازوئیل قاچاق کشف ودر این ارتباط ۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ مراونه با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده ضمن قدر دانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان در زمینه برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان از مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.