سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش خیاطی به صورت مجازی در خوزستان

رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان از برگزاری کارگاه‌های مجازی آموزش خیاطی در استان خبر داد.

فریبا طلاوری رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان و مدرس خیاطی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای علاقه‌مندان و هنرمندان رشته خیاطی و طراحی دوخت با توجه به شرایط پیش‌آمده و لزوم مبارزه با بیماری کرونا ویروس کارگاه آموش خیاطی به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

او در ادامه بیان داشت: برای این، کار گروه‌های مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم که کاملاً رایگان، الگوی خیاطی پایه مولر را به‌صورت ویدئو در اختیار همه افراد داوطلب قرار می‌گیرد.

طلاوری افزود: افراد در صورت تمایل جهت عضویت در گروه‌ها و بهره بردن از کلاس‌های آموزشی با شماره ۰۹۱۲۳۴۹۱۴۵۸ تماس حاصل فرمایید.

رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان تصریح کرد: در کارگروه مد و لباس کشور موفق به ثبت ۱۳۰ لباس شدیم و اولین موسسه طراحی مد و لباس گل اندام را در شهرستان رامهرمز راه اندازی کردیم و امیدوارم با برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان نکات مفیدی را به افراد ارائه کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: تمام آموزش‌های که در کارگاه‌های خیاطی تهران ارائه می‌کنیم، در استان خوزستان به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.