سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیما نباید متعلق به گروه خاصی باشد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مسئولان صدا و سیما استان گفت: صدا و سیما نباید متعلق به گروه خاصی باشد بلکه باید تمام مردم با دیدن و شنیدن برنامه‌های آن احساس رضایت کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله علما بر زمینه‌سازی تربیت جامعه توسط صدا و سیما تأکید کرد و گفت: صدا و سیما رکن است و انصافاً در حوادث سالیان اخیر بسیار خوب درخشیده و این می‌تواند اعتماد عمومی نسبت به این رسانه گسترده را افزایش دهد و مردم احساس کنند که رسانه متعلق به خودشان می‌باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید از برنامه سازان و مسئولین صدا و سیما تقدیر کرد، زیرا در این سالیان در تمامی رخداد‌ها به شکل گسترده در کنار مردم بوده و منویات مردم را مطرح نموده اند.

او با اشاره به اهمیت تربیت جوانان و خانواده‌ها تأکید کرد: باید موضوع بسیار مهم استحکام خانواده‌ها و تربیت آن‌ها در دستور کار برنامه سازان صدا و سیما قرار گیرد، زیرا فلسفه رسالت انبیای الهی (ع) همین موضوع بسیار مهم تربیت بوده و تربیت به واسطه این که سر و کار ما با انسان است که سلایق و تفکرات مختلفی دارند بسیار مشکل است.

آیت الله علما با ابراز خوشبینی نسبت به زمینه تربیت جامعه بیان کرد: خوشبختانه زمینه تربیت در جامعه مساعد است، لذا یکی از کار‌های اساسی که صدا و سیما باید انجام دهد، نوآوری، ابتکار در کار‌ها و خلاقیت در برنامه‌سازی می‌باشد تا مردم را بیشتر به سوی خود جلب نماید.

امام جمعه کرمانشاه آگاهی بخشی  صدا و سیما در موضوع کرونا را قابل تحسین دانست و افزود: در کنار برنامه‌های خوب و متنوع صدا و سیما، آگاهی بخشی نسبت به موضوع کرونا از اقدامات خوب صدا و سیما است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.