سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

سرویس مدارس ساماندهی می‌شوند

شهردار مهریز از ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس در این شهرستان خبر داد.

امیر حمزه زارع زاده شهردار مهریز در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید نحوه‌ی نظارت و ارزیابی بیشتر بر سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس  انجام می‌شود.


او افزود: مهم‌ترین هدف  ساماندهی سرویس مدارس، کاهش زمان ایاب و ذهاب، امنیت بیشتر، رفع دغدغه والدین و آرامش دانش‌آموزان است.

زارع زاده ادامه داد: نظارت سرویس مدارس  مانع از اتفاق‌های تلخ و ناگوار، سبب جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در دانش آموزان می‌شود.

او تصریح کرد: ایجاد محیط مناسب فرهنگی، استفاده از رانندگان متعهد و دارای شرایط لازم از جمله مسائلی است که در ساماندهی و برنامه ریزی سرویس ایاب و ذهاب مورد توجه قرار دارد.

زارع زاده ادامه داد: تمام خودرو‌های سرویس مدارس باید کارت معاینه فنی داشته باشند و حتی الامکان از خودرو‌های گازسوز استفاده کنند.

 شهردار مهریز گفت:  شرکت‌های حمل و نقل، سرویس‌های مدارسی که با شیوع ویروس کرونا دچار ضرر و زیان زیادی شده اند اگر با آموزش و پرورش قرارداد دارند  می توانند حقوق خود را کامل دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.