سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لژیونر دوچرخه سواری: برای گرفتن روادید اسپانیا اقدام کرده ام

یزدانی گفت: رقابت‌های دوچرخه سواری اسپانیا آغاز شده است و برای گرفتن روادید این کشور درخواست داده ام.

سمیه یزدانی لژیونر ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رقابت‌های دوچرخه سواری در اسپانیا آغاز شده است  و تیم اسپانیایی به من اعلام کرده است که برای حضور در  رقابت‌ها به آن ها  بپیوندم. در حال حاضر برای گرفتن روادید اسپانیا اقدام کرده ام و  به محض گرفتن روادید به اسپانیا می‌روم.

او گفت: با وجود کرونا تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم. از زمانی که از اسپانیا به ایران بازگشته ام، تمریناتم را پرقدرت‌تر از قبل در تهران انجام می‌دهم. در طول این مدت تمریناتم را زیر نظر محمود پراش، سرمربی تیم ملی پیگیری کرده ام.

یزدانی درباره برگزاری رقابت های دوچرخه سواری در اسپانیا عنوان کرد: من به مدت ۱ سال با یک تیم اسپانیایی قرارداد دارم. تیم اسپانیایی به من اعلام کرده است که تا ۱۵ آگوست خودم را به جمع آن ها برسانم. مسابقات دوچرخه سواری  در اسپانیا از تاریخ  ۱ آگوست آغاز شده و تا ۸ نوامبر ادامه خواهد داشت.

او درباره حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان اظهار کرد: تاکنون هیچ خبری مبنی بر اعزام قطعی تیم ملی به  رقابت‌های قهرمانی جهان اعلام نشده است و به همین دلیل نمی‌توانم برنامه‌ قطعی خودم را مشخص کنم. با اعزام صد درد صد تیم ملی به قهرمانی جهان برنامه‌ رفتنم به اسپانیا را تغییر خواهم داد. خوشبختانه موقع بستن قرارداد با  تیم اسپانیایی، این اختیار را به من داده اند که اولویتم تیم ملی ایران باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.