رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به مشکلات مالی فدراسیون، رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور کمک مالی به ما را صادر کرد.

قمری: بهره برداری پیست bmx مبلغ 500 میلیون تومان هزینه دارد/نوبخت دستور کمک مالی به دوچرخه سواری دادخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قرار بود ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری با بودجه ۲ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان به بهره برداری برسد. با توجه به افزایش هزینه‌های مصالح ساختمانی ما با کمبود بودجه مواجه شدیم. با نوبخت رئیس سازمان  برنامه و بودجه جلسه‌ای برگزار کردیم. نوبخت با توجه به مشکلات مالی فدراسیون دوچرخه سواری، دستور مساعدت مالی به ما داده است.

او گفت: یکی از نیاز‌های فدراسیون دوچرخه سواری افتتاح پیست BMX مجموعه ورزشی آزادی است. نزدیک بودن زمین BMX به پیست دوچرخه سواری سرعت باعث شده است که دیگر به رختکن و امکانات جانبی نیاز نباشد. این نزدیکی باعث کاهش هزینه‌ها شده است. با توجه به برآورد مالی که داشتیم بهره برداری از پیست  ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

قمری عنوان کرد: طی چند سال اخیر ۵ پیست دوچرخه سواری افتتاح کرده ایم، اما برای استفاده از آن ها نیاز به تجهیزات داریم. فدراسیون ۳۰۰ دستگاه دوچرخه خریداری کرده و آنها برای طرح استعدادیابی  تخصیص دادیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: ما پارسال در رشته bmx رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کردیم که این موضوع با استقبال بالایی مواجه شد. رشته BMX  به المپیک و بازی‌های آسیایی اضافه شده است. اکثر کشور‌ها در حال سرمایه گذاری در این رشته پر طرفدار هستند و اگر برنامه ریزی روی این ماده را آغاز نکنیم از سایر حریفان عقب خواهیم افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار