سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت مستمر بر نحوه عملکرد مطب های همدان

نظارت و بازرسی مستمر بر نحوه عملکرد مطب های همدان از سوی بازرسان علوم پزشکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: وضعیت مطب‌های همدان از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی مطلوب است و مشکل خاصی مشاهده و گزارش نشده است.

مدرکیان ابراز داشت: تا یک ماه گذشته به نوعی حساسیت مردم نسبت به کرونا کاهش یافت، اما با توجه به افزایش چشمگیر آمار کرونا در استان و هشدار‌هایی که به مردم داده شد در روز‌های اخیر شاهد بهبود این وضعیت هستیم.

او با بیان اینکه مطب‌های پزشکی به عنوان اماکن حساسی که خطر انتقال کرونا در آن بالا است، مورد توجه و نظارت نیرو‌های ما قرار گرفته است، تأکید کرد: بازرسان ما روزانه به مطب‌های مختلفی در سطح شهر می‌روند و وضعیت آن‌ها را از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی رصد می‌کنند.

رئیس نظام پزشکی همدان با تاکید بر اینکه وضعیت مطب‌ها نسبت به ماه‌های گذشته مطلوب‌تر شده است، اضافه کرد: درصد کمی از مطب‌ها دارای نقایصی بودند که در بازدید‌های بعدی این ایرادات برطرف شده بود.

مدرکیان با بیان اینکه در بیشتر مطب‌ها محول‌های ضد عفونی کننده و تجهیزات بهداشتی وجود دارد، یادآور شد: هر چه وضعیت بهداشتی مطب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراجعه‌کنندگان بهتر باشد، امنیت سلامت پزشکان هم بیشتر می‌شود.

او با تاکید بر اینکه همه بیماران و همراهانشان باید با ماسک وارد مطب شوند، اظهار داشت: سیستم نوبت‌دهی نیز باید به گونه‌ای باشد که از تجمع بیماران و حضور ساعات طولانی در مطب جلوگیری شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.