سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد با حضور بیش از یکهزار دانش آموز بهبهانی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: آزمون مدارس سمپاد با حضور بیش از یک هزار دانش آموز در این شهرستان با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه ششم به هفتم با شرکت ۸۳۴ دانش آموز در این شهرستان با رعایت کامل نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس برگزار شد.

او در ادامه بیان داشت: آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه نهم به دهم مدارس متوسطه بهبهان با شرکت ۴۲۸ دانش آموز در روز جمعه ۱۰ مرداد به طور هماهنگ با سراسر کشور در ۱۶ حوزه با حضور عوامل اجرایی و مراقبان سلامت برگزار گردید.

عبدی پور با اشاره به بازدید از حوزه های برگزاری آزمون تصریح کرد: مسعود اکبری مشاوره مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون مدارس سمپاد بهبهان از زحمات آموزش و پرورش در اجرای شایسته و مطلوب نکات بهداشتی و قوانین تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: دبیرستان های شاهد ‌رسول اکرم، طلایه داران شهید ناصری، پیشگامان، شایستگان و جواهر بهبهانی حوزه های برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه نهم به دهم و حوزه های امام جواد(ع)، شهید نحوی، نمونه آزادگان هنرستان فرزانگان، مائده، و هنرستان مهدیه حوزه برگزاری آزمون ورودی پایه ششم به هفتم مدارس متوسطه بودند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.