سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر شهید رئیسی امروز تشییع می شود/ صدور پیام های تسلیت در پی شهادت جانباز رئیسی

پیکر اسدالله رئیسی، جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی که دیروز به جمع هم رزمانش پیوست، امروز در جیرفت تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسدالله رئیسی، معلم و جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی بر اثر تشدید عوارض ناشی از مجروحیت‌های جنگی،  پس از سال‌ها رنج و درد،  دیروز  به هم رزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این اسوه صبر و مقاومت با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی امروز پنج شنبه نهم مردادماه از محل میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جیرفت به طرف گلزار شهدای این شهر برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

مسئولان استانی در پیام های  جداگانه ای شهادت این جانباز پرافتخار را تسلیت گفتند: 

پیام تسلیت استاندار کرمان 

محمــدجواد فـــدائی، استاندار کرمان در پیامی، شهادت این جانباز سرافراز را تسلیت گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

کرمان عزیز، هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی و هم صدا با رهبــر معظم انقلاب «به جانبازان به عنوان شهیدان زنده انقلاب افتخار می‌کند» و آنان را تجسم روشن شجاعت، شرافت، پایداری و ایثار می‌داند. آنان نیکوترین امور را با جان و دل انجام داده‌اند که «أفضل الأعمالِ أحمَزُها».

مردم ایران، پاسدار و قدردان همه مجاهدت‌ها و جان فشانی‌های ایثارگران و جانبازان وطن بوده و هستند و بر تداوم راه آنان به پایمردی ایستاده‌اند. خبر عروج آسمانی مرحوم اسدالله رئیسی، معلّم و جانباز زنده‌نام جنگ تحمیلی، مردم شهیدپرور کرمان، هم‌رزمان آن شهیــد والامقام، خاندان ایشان و اینجانب را در سوگ نشاند.

باور داریم که شهید اسدالله رئیسی با استناد به کلام نبیّ اکرم (ص)، «علیه طابَعُ الشُّهدا» است و به وعده حضرت حق، بر خوان ربوبی حق، میهمان پاداش عظیمی است.

اینجانب شهادت آن شهید عظیم‌الشأن را به همه دوستداران انقلاب، خاصه مردم کرمان و به ویژه به هم‌رزمان، دوستان و خانواده آن شهید والامقام تهنیت و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ برای آن شهید بزرگوار حشر با اولیاءالله و برای داغداران شهادتش صبر عظیم مسألت دارم.

والسّلام علی أنصار دین الله
محمّــــــدجواد فدائی
استــــــاندار کــــــرمان

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان 

 سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی مشترک شهادت جانباز شهید اسدالله رئیسی را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
" إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ "

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، به ویژه استان کرمان، همه‌ عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی  هستند که در پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند.

اگرچه رد پای رفتنشان، تا ابد بر شانه ‏های زمانه باقی است؛ آن‌ها همیشه هستند و جاده ‏ای که فرا روی ما گسترده اند، تکلیف تمام لحظه ‏هایمان را روشن کرده است. رفتن همیشه تلخ نیست. گاه، رفتن ‏ها از همان آغاز، مؤیّد رسیدن است. پرپر شدن، همیشه اشک ‏آلود نیست؛ گاه، حماسه ‏ای زبانزد است.

بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن و برزبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

وصال عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر «اسدالله رئیسی» که پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ایام جانبازی، مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش بود گوارای وجود پاکش باد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم جانباز شهید اسدالله رئیسی، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستاریم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

 انتهای پیام/ م 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.