سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در عید سعید قربان:

عرضه دام زنده در سنندج ممنوع است

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان درجایگاه‌های موقت سنندج ممنوع است.

لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه امسال هیچ جایگاهی برای عرضه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان تعیین نشده است گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی اداره دامپزشکی کل کشور وستاد ملی کرونا امسال عرضه دام زنده درجایگاه‌های موقت سطح شهر ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: قربانی کردن یکی از سنت‌های حسنه است که مسلمانان در ایام عید سعید قربان نسبت به انجام این این عمل خیر خواهانه اقدام می‌کنند.

حیدری بیان کرد: هر ساله شهرداری هم در راستای رفاه حال شهروندان در دسترسی آسان به دام زنده نقاط مختلفی را جهت عرضه دام در نظر می‌گرفت.

او گفت: علاوه بر تعیین نقاط برای عرضه دام، اکیپ‌های خدمات شهری هم در نقاط مختلف جهت تنظیف مکان‌های عرضه دام مستقر می‌شدند.

حیدری اعلام کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستور العمل صادر شده از سوی اداره دامپزشکی کل کشور و ستاد ملی کرونا و با هدف لزوم حفظ سلامتی، جلو گیری از تجمع ورفت وآمدشهروندان، عر ضه دام زنده درجایگاه‌های موقت سطح شهر ممنوع است و هیج جایگاهی هم برای فروش دام در این ایام تعیین نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: شهرداری مناطق به صورت مستمر از سطح شهر بازدید می‌نمایند و اجازه عرضه دام زنده در این ایام را نخواهند داد.

او تاکید کرد: کشتارگاه صنعتی دام سنندج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا در روز عید سعید قربان آمادگی لازم به منظور کشتار دام‌های قربانی و تحویل لاشه‌های استحصالی به متقاضیان را با ارائه خدمات رایگان دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.