سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زیرساخت‌های روستایی در گرو مشارکت مردمی است

معاون عمرانی فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مناطق روستایی گفت: توسعه زیرساخت‌های روستایی مستلزم مشارکت مردم و همدلی مسوولان و مدیران شهرستانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نقی مسکینی  معاون عمرانی فرماندار مراغه در بازدید مدیران شهرستانی از روستا‌های بخش مرکزی مراغه افزود: در راستای رفع برخی کمبود‌ها و مشکلات موجود در زمینه زیرساخت‌های روستایی از جمله آب و معابر روستایی، این بازید‌ها صورت می‌گیرند.

او  ادامه داد: برخی از روستا‌های این شهرستان با وجود تلاش‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در برخی زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که با برنامه ریزی مناسب دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتفع خواهد شد.

مسکینی اضافه کرد: در این راستا، هم اکنون طرح‌های عمرانی از جمله بهسازی و آسفالت معابر روستایی و توسعه شبکه آب شرب روستایی با تلاش‌های بخشداری و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب و فاضلاب این شهرستان در حال اجراست.

او افزود: تلاش‌های بخشداری مرکزی، شرکت آب و فاضلاب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ماه‌های اخیر با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌های اعتباری، قابل تقدیر بوده و نوید بخش توسعه روستایی این شهرستان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.