طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان اهر از پروژه آب رسانی قنات شمالی این شهرستان بره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد سرقینی شهردار اهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح شامل استخر و لوله کشی به طول سه کیلومتر بوده و ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای بهره برداری طرح هزینه شده است.

او افزود: پروژه آب رسانی قنات شمالی اهر با هدف آبیاری فضای سبز شهری و به منظور جلوگیری از اتلاف آب شرب و کاستن از هزینه‌های مالی آبیاری فضای سبز شهری به بهره‌برداری رسید.

او افزود: پیش از این، ماهانه هزینه‌های هنگفتی برای آبیاری فضای سبز سطح شهر به اداره آب و فاضلاب شهرستان اهر پرداخت می‌شد که با بهره برداری از این طرح، این مشکل نیز برطرف می‌شود.

شهرداراهر در ادامه از پیگیری و روند ارتقای واحد آتشنشانی اهر به سازمان خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری مرکز شهر، پیگیری‌ها و حمایت و مساعدت مسئولان، آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر در راستای تبدیل واحد به سازمان برای ۶۲ نفر پست سازمانی تهیه و جهت طی مراحل و تصویب نهایی به ارگان مربوطه ارسال کرده است.

سرقینی گفت: تا کنون بالغ بر هفت هکتار در سطح شهر آسفالت ریزی شده است که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

او در پایان از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرای شهرداری اهر را احداث ساختمان اداری، کمربندی جنوبی، کمربندی غربی، پارک محله‌ای شهرک و ساماندهی کیچیک چای عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.