سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات بهره برداران دام و طیور استان کرمان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از رفع مشکل بهره برداران دام و طیور به منظور تنظیم بازار خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس سعیدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برای رفع مشکلات بهره برداران دام و طیور استان و به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت، توزیع عادلانه نهاده‌های دامی از جمله سبوس، جو، ذرت وکنجاله سویا با قیمت مصوب انجام و در اختیار تشکل‌های دام و طیور استان قرار گرفت.

او تصریح کرد: به منظور هویت بخشی به دام‌های استان و جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر و قاچاق دام، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم و با شهرستان‌ها و تشکل‌های دامی طرح هویت گذاری دام انجام شده و همچنان تداوم دارد.

سعیدی بیان داشت: از دیگر کار‌های انجام شده در راستای جهش تولید در دامپروری استان، تسهیل در امر عرضه شیر به بازار خصوصا در شهرستان‌های شرقی استان و هماهنگی لازم با کارخانه شیر کرمان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: به منظور حل مشکل دام مازاد دامداران، پیگیری لازم برای خرید گوشت توسط شرکت پشتیبانی اموردام صورت پذیرفته و آمادگی شرکت مربوطه به تشکل‌های دامی برای عقد قرارداد اعلام شد.

سعیدی افزود: به منظور تامین نقدینگی و احداث دامداری‌های جدید، تعداد ۲۸۵ نفر بهره بردار از طریق کارگروه تسهیلات، به بانک‌های عامل مربوطه معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.