سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث:

سارق حرفه‌ای با ۴۱ فقره سرقت در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر "کرمانشاه" و کشف ۴۱ فقره سرقت با تلاش پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر "کرمانشاه" و کشف ۴۱ فقره سرقت با تلاش پلیس آگاهی خبر داد و گفت:  پس از وقوع چند فقره سرقت در کرمانشاه، پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص موفق به شناسایی عامل سرقت‌ها شده و پس از هماهنگ با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۱ فقره سرقت اماکن، منزل، مغازه، سیم برق، قطعات و محتویات خودرو و قاپ زنی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این راستا یک مالخر نیز دستگیر و به همراه فرد سارق تحویل مراجع قضائی شدند.
او در پایان مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.


۲ تن چوب قاچاق در جوانرود کشف شد


 فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۲ تن چوب قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان کشف شد.

 سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی در روستای بازان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

او  ادامه داد: در این بازرسی ۲ تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

سرهنگ مبارکی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.



کشف بیش از ۲۸ میلیون ریال اسکناس تقلبی در سنقروکلیایی


فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اسکناس تقلبی در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از فعالیت گروهی در زمینه توزیع اسکناس‌های تقلبی در سطح شهرستان سنقروکلیایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی سنقروکلیایی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ احمدی فرد بیان  کرد: در این بازرسی ها، ۲۸۸ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی معادل ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر همچنین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.



 کشف ۲۱ فقره سرقت در کرمانشاه


براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۱ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین سرقت‌ها کشف شده در حوزه معابر و اماکن عمومی، قطعات و محتویات خودرو و تجهیزات مخابراتی بوده است.

او همچنین از دستگیری ۱۲ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.



 دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه


حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری تنها ساعاتی پس از ارتکاب جنایت خبر داد و افزود: پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در محله جعفرآباد کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، محل اختفای قاتل را شناسایی کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی حساب شده قاتل ۲۵ ساله را پس از حدود ۱۰ ساعت از ارتکاب جنایت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، گفت: طبق اعترافات قاتل، او پس از درگیری لفظی با جوانی همسن خود و به خاطر یک لحظه عصبانیت چاقو را در قلب مقتول فرو کرده و باعث مرگش شده است.

او همچنین از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.