سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مکانیزاسیون

مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: این شهرستان با توجه به نیاز به ماشین آلات، ادوات جدید و جایگزینی آنها، از ابتدای سال ۹۹ بیش از یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان اعتبار جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد میری مدیر جهاد کشاورزی تایباد در جلسه میز خدمت با محوریت بررسی جذب تسهیلات مکانیزاسیون و بیمه محصولات کشاورزی گفت: این اعتبار در قالب ۱۲ دستگاه تراکتور و هفت دستگاه دنباله بند جذب شده و تایباد جز شهرستان‌های برتر در جذب این گونه اعتبارات است.

او افزود: مشکلات جذب این نوع اعتبارات که از منابع داخلی بانک کشاورزی تامین می‌شود، کاهش درجه اعتباری بانک کشاورزی تایباد می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد در خصوص علت کاهش درجه اعتباری بانک کشاورزی تایباد، ادامه داد: وصول نشدن تسهیلات پرداختی و اخذ وثیقه از متقاضیان و از طرفی نبود امکان تامین وثایق برای کشاورزان، علت کاهش درجه اعتباری بانک کشاورزی این شهرستان می‌باشد.

میری بیان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته به متقاضیان فقط تراکتور تحویل شده باید آن‌ها را تشویق به خرید ادوات کشاورزی کنیم، زیرا جذب اعتبارات ادوات کشاورزی آسان‌تر است.

انتهای پیام// ا. چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.