سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش دفاع زیستی در شهرستان مرزی آستارا

فرمانده سپاه آستارا از آغاز رزمایش ۲ روزه دفاع زیستی برای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ بهزاد قنبری ، فرمانده سپاه آستارا گفت:  رزمایش ۲ روزه دفاع زیستی برای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا از امروز در این شهرستان آغاز شد و گردان امام حسین (ع) سپاه پاسداران با ۳۰ دستگاه خودرو با همکاری دستگاه‌های اجرایی  این رزمایش را اجرا می‌کند.

او افزود: در اجرای این رزمایش جهادگران با ۵ هزار لیتر ماده ضدعفونی همه معابر، خیابان‌ها، مراکز درمانی، پارک‌ها، بازار و تعدادی از اداره‌ها را ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده سپاه آستارا  با اشاره به افزایش دوباره مبتلایان به ویروس کرونا گفت: از مردم انتظار می‌رود برای قطع زنجیره بیماری، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

سرهنگ  قنبری کرد: افزایش تعداد پزشکان و پرستاران درمانگاه سیدالشهدا، ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند، مشارکت در ضدعفونی معابر، تجهیز داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه‌ها و توزیع ۱۲۰ هزار عدد ماسک از اقدامات سپاه آستارا برای پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.