سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلیات طرح مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس تصویب شد

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی از سوی بنده ارائه و در صحن مجلس وصول و کلیات آن تصویب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی از سوی بنده ارائه شد که پس از وصول و تصویب کلیات آن در صحن مجلس، جزئیات آن در دستور کار است.

او ادامه داد: این طرح عدالت‌محور و در راستای حمایت از مستضعفان است و امیدواریم با تصویب جزئیات این طرح شاهد تأثیر مثبت بر بازار مسکن باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس، عنوان کرد: بی‌آبی و بیکاری از مشکلات بسیار مهم در شهرستان دشتستان است و تلاش ویژه‌ای برای پیگیری این دو موضوع و رفع مشکلات داریم. دشتستان به دریا وصل نیست و تأسیسات نفت و گاز چندانی ندارد که باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به خوبی استفاده شود.


بیشتر بخوانید

رفع بیکاری و مشکل آب از اولویت‌های مهم در دشتستان است


او افزود: ساخت پتروشیمی در دشتستان با لحاظ همه استاندارد‌ها در توسعه اشتغال نقش خیلی مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایجاد آب‌شیرین‌کن ویژه دشتستان از دیگر موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم.

رضایی گفت: حل مشکل آب کشاورزی باعث رونق اشتغال می‌شود. کمبود اعتبار از مشکلات اصلی سد دالکی است که امیدواریم شاهد حل این مشکل باشیم.

او عنوان کرد: باید تلاش کنیم از خام‌فروشی در حوزه کشاورزی جلوگیری کنیم و صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی شهرستان به ویژه فرآوری و بسته‌بندی و تبدیلی در حوزه خرما گسترش یابد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.