سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات ویژه‌ای برای مطبوعات متضرر در نظر گرفته شد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمانشاه با اشاره به خسارت‌های زیادی که کرونا بر مطبوعات استان تحمیل کرده است، گفت : برای جبران بخشی از این خسارت‌ها، تسهیلات ویژه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری و با توجه به تعطیلی و رکود بوجود آمده بر مطبوعات استان به جهت جبران صدمات مالی این بخش مکاتبات و جلسات متعددی با استاندار و معاونت سیاسی انجام گرفت که در نهایت تصمیم بر این گرفته شد جهت جبران بخشی از خسارات تسهیلات ویژه‌ای به این بخش اختصاص یاید.

او گفت : براساس پیگیری‌های صورت گرفته بخش کوچکی از این تسهیلات به صورت بلاعوض و بخشی نیز تسهیلات با بهره کم خواهد بود که موافقت اولیه گرفته شد و در صورت تامین اعتبار به زودی نسبت به معرفی و پرداخت تسهیلات از طریق یکی از بانک‌ها یا صندوق‌های مالی اعتباری اقدام خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه در خصوص چگونگی برگزاری مراسم روز خبرنگار سالجاری با توجه به شیوع کرونا افزود: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و براساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا امکان برگزاری این مراسم همچون سال‌های گذشته وجود ندارد، اما به طور قطع از فعالان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد.

نیشابوری گفت: چگونگی تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان رسانه در روز‌های آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.