سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در این بسته خبری بخوانید؛

از دستگیری سارق کابل‌های برق در بندرترکمن تا کشف گندم‌های قاچاق شده در مینودشت

مهمترین حوادث گلستان را در این بسته خبری دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث رخ داده در استان گلستان را در این بست خبری دنبال کنید.


اعتراف به ۷۰ فقره سرقت در بندرترکمن


سرهنگ سعیددادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در بندرترکمن، دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات تخصصی گسترده و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها به سرنخ‌هایی از ۲ سارق حرفه‌ای رسیدند و سرانجام با اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

سرهنگ دادگر گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و برای تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر‌های غرب استان گلستان اقرار کردند.

سرهنگ دادگر با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات، گفت: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۹۰ تن گندم قاچاق در مینودشت

 
سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی مینودشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری گندم قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مینودشت قرار گرفت.

سرهنگ بای افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی، موفق به شناسایی و توقیف ۳ دستگاه تریلر کشنده و یک انبار نگهداری گندم قاچاق شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو و انبار مقدار ۹۰ تن گندم قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آن، ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت با اشاره به دستگیری یک متهم گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.
 

۷۰ تن جو فاقد مجوز در گمیشان کشف شد

 
سرهنگ عباس یاورزاده فرمانده انتظامی گمیشان گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سوله نگهداری جو فاقد مجوز شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازدید از سوله مورد نظر ۷۰ تن جو دپو شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گمیشان گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی مجموع اقلام کشف شده ۲ میلیارد ریال است که در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.