سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس:

شبهه در قرارداد با چین با خط دهی آمریکا صورت می‌گیرد / نظارت مجلس بر قرارداد با چین دقیق و با حساسیت خواهد بود

حجت الاسلام سبزی گفت: برخی از معاندان داخلی با خط دهی آمریکا و هیاهوی تضییع حقوق ملت، قصد شبهه و ابهام افکنی در قرارداد با چین را دارند.

حجت الاسلام سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین د رحاشیه دیدار با مردم روستای آقچه قلعه از توابع نوبران ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: برخی از معاندان داخلی با خط دهی آمریکا و هیاهوی تضییع حقوق ملت، قصد شبهه و ابهام افکنی دارند که یقینا نمایندگان در خانه ملت اجازه‌ی هیچ گونه انحراف از سیاست‌های جمهوری اسلامی را در هیچ قراردادی را نخواهند داد.

حجت الاسلام سبزی افزود: در دولت‌های گذشته علیرغم انجام اقدامات اولیه برای این قرار داد، اما تمایلی نشان داده نشد، اما در شرایط موجود کشور و مصالح نظام این قرار داد با نامه رهبر معظم انقلاب پیگیری و انجام شده است

اوبا اشاره به بی اعتمادی و بد عهدی کشور‌های اروپایی اضافه کرد: جمهوری اسلامی برای تامین منافع ملت خود و همچنین رفع مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه با کشور چین قرار داد اقتصادی و تجاری منعقد کرده است.

نظارت مجلس بر آن دقیق و با حساسیت خواهد بود

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انعقاد قرار داد با کشور چین در راستای سیاست تعامل کشورمان با دنیا منعقد شده و نظارت مجلس دقیق و با حساسیت خواهد بود.

او با اشاره به کسری بودجه و کاهش درآمد‌های دولت ادامه داد: مردم برای عمران و آبادانی در روستا‌ها باید به کمک دولت بیایند و موجبات توسعه و پیشرفت روستا‌ها را بیش از گذشته فراهم کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحاد و انسجام اهالی روستا‌ها باید در راستای حل مشکلات و رفع نیازمندی‌ها و درک شرایط روز کشور به کار گرفته شود.

مدیران با اولویت و برنامه ریزی بیشترین بازدهی را داشته باشند

علی میرزایی فرماندار ساوه هم در این دیدار گفت: اعتبارات محدود دولت در شهرستان ساوه جوابگوی نارسایی‌ها و مشکلات موجود نیست و مدیران باید با اولویت و برنامه ریزی صحیح با همین وضعیت اعتباری، بیشترین بازدهی را داشته باشند.

میرزایی افزود: برای اجرای آسفالت راه مواصلاتی روستای آقچه قلعه که از نیاز‌های اصلی روستاست، سعی خواهیم کرد از اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مشکل اهالی را برطرف کنیم.

تجدید بنای ۱۰۰ واحد در روستای آغچه قلعه

رحیمی دهیار روستای آقچه قلعه هم گفت: منازل اهالی در سیل سال گذشته آسیب دید که با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن بیش از ۱۰۰ واحد از این واحدها، تجدید بنا شده است.

رحیمی با اشاره به حضور و مشارکت اهالی در توسعه‌ی روستا افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا، به همت مردم، ۹ مرحله کل روستا ضد عفونی و مراقبت‌های پزشکی برای پیشگیری از این بیماری انجام شد.

نبود اینترنت برای استفاده در فرایند آموزش مجازی ۱۰۰ دانش آموز روستا، امکانات ورزشی، آسفالت ۲ کیلومتر از جاده روستا، جابجایی تیر‌های برق و الحاق زمین به محدوده‌ی روستا برای ساخت و ساز از مهترین مشکلات مطرح شده روستا در این نشست بود.

نماینده مردم، فرماندار و مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی پیش از دیدار با مردم روستای آقچه با حضور در روستای جوشقان از یک واحد آموزشی برای تبدیل به مرکز کارآفرینی مددجویان کمیته امداد بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.